Віра в Сімох є релігією, в якій є відсилання до індоєвропейської міфології. Також вона є найбільш популярною серед жителів Вестерос. Сім Нових Богів, а точніше сім ликів одного божества:

1.Коваль. Є типовим індоєвропейським архетипом. Його порівнюють з Гефестом, Вулканом і Сварогом. Божество є уособленням професійних навичок.

2.Батько. Нагадує Зевса, Юпітера і трохи Одіна. Він є верховним божеством, який має зв’язок з небом. Уособлює справжнє правосуддя.

3.Воїн. Є божеством героєм. Нагадує Тора і Перуна. Якщо звернутися до античної тематики, то його можна порівняти з Аресом. Він є уособленням сміливость і сили в боях.

4.Мать. Має загальнолюдський образ. Будь кому хоча б в загальних рисах відома міфології, зможе навести чимало порівнянь. Уособлює жіночу силу і милосердя.

5.Дева. Не менш цікавий індоєвропейський образ. Можна навести чимало паралелей: Афіну, Артеміду і Гевьон. Є уособленням миру і чистоти.

6.Неведомий. Незвичайний бог, у якого є риси трікстера. Він має можливість набувати жіночі риси. Прототипом можна назвати скандинавського бога Локі. Цьому Богу практично ніхто не молиться і він є уособленням смерті.

7.Старіца. Цьому Богу непросто підібрати певні прототипи. Можна лише припустити, що тут має місце вплив богів долі. Є уособленням мудрості.

Віра в Сімох має безліч паралелей з християнства. У цій вірі перевага віддається величним білосніжним храмам, священних текстів і духовним орденів. Вона проповідує справедливість, милосердя і тлінність людського життя. Сімка є священним числом для цієї релігії. Її послідовники застосовують її в якості символу зірки з 7 променями і кристалами з 7 кутами.

З’явилася ця релігія в Ессосі. Ессос називають землею Андалів. Однак насправді Андали відкрили її набагато пізніше. Вони позбулися колишніх мешканців. Колись люди вірили, що Сім богів прийшли на землі Андалоса і люди їх побачили.

У Вестеросі знаходиться справжня церковна організація Септона. Її очолює верховний Септон в Королівській Гавані. Семистінні храми знаходяться у всіх великих містах і навіть замках, а невеликі села відвідують мандрівні Септона. Під час роздробленого Вестероса церква мала величезний вплив серед жителів і була незалежною. Однак після того, як країна була об’єднана Таргаріенами, то і релігію вони повністю підім’яли під своє бачення. Таргаріен заборонили церковні суди і ордена. У Вестерос Андали привнесли лицарство, яке має тісний зв’язок з цією релігією. Саме тому прихильники інших релігій не приймають лицарські обітниці.

Іван Гудзенко