Історія релігійРелігія

Езотеричний буддизм в Індії

Езотеричний буддизм також відомий як мантраяна («колісниця мантри»), Гух’ямантраяна («колісниця таємної мантри»), тантраяна («колісниця тантри») і ваджраяна («діамантова колісниця»). Перші три назви пов’язані з важливістю одкровення через письмові твори – мантри та тантри – тоді як остання – з цінністю досвіду, який веде до істини, такої ж цінної та непорушної, як діамант.

Згідно з деякими традиціями, кожна з цих чотирьох є унікальною школою, але всі мають однакове сутнісне розуміння та, більш-менш, ту саму систему переконань.

Езотеричний буддизм в Індії

Мантра (буквально «заклинання») читається, щоб очистити і захистити розум від ілюзії. Це може бути одне слово або навіть один склад (як у випадку Ом, священного складу), речення або ряд звуків. Тантра («техніка») — це довідник, посібник про духовний розвиток.

Дати тантр відповідають діяльності мандрівних йогів, відомих як махасіддхи. Сіддха був духовним аскетом, а махасиддха — «великим» або «досконалим» сиддхом. Відомо, що ці йоги часто відвідували склепи (надземні кладовища, де тіла залишали розкладатися під час похоронних ритуалів) і асоціювали себе з перехідною сферою між життям і загробним життям. Вони стверджували, що можуть взаємодіяти з могутніми духами-божествами, такими як Наги, Якші та Дакіні, а також з духами покійних.

Незважаючи на те, що самі були буддистами, вони кинули виклик основному буддизму на тій підставі, що він був надто ритуальним і відійшов від вчень Будди Шак’ямуні. Сіддхи стверджували, що вони володіють істинними вченнями Будди, які були передані таємно обраним перед його смертю. Вони стверджували, що вони отримали інформацію від надприродних сил, у тому числі від жінки-бодхісаттви Тари, яка захищала прихильників від небезпеки та була проявом божественного співчуття. Інтерпретація буддизму сиддхами була добре сприйнята династією Пала царства Камарупа (900-1100 рр. н. е.), яка заохочувала його розвиток, поки в Бенгалії не процвітали дві форми буддизму, які часом важко розрізнити.

Сіддхи та їхні послідовники вживали алкоголь, займалися різними статевими актами, відмовлялися визнавати касту чи соціальний статус і стверджували, що їхня свобода від соціальних норм була дарована та схвалена надприродними сутностями, які завжди існували. Їхня головна мета полягала в тому, щоб кожна залучена особа стала пробудженим бодхісаттвою, визнаючи, що соціальні норми були просто пасткою, яка тримала людину прикутою до світу ілюзій і страждань. Замість того, щоб відмовлятися від аспектів життя, практикуючи неприв’язаність, вони віддавалися всьому, що їм могло запропонувати життя, вірячи, що, прагнучи просвітлення, ці земні задоволення більше їх не цікавитимуть.

Твердження середньовічних сіддхів зрештою розвинулися або були поглинені прихильниками буддизму ваджраяни, який розвинувся в Тибеті та був систематизований мудрецем Атішею ​​(l. 982-1054 рр. н. е.), набувши форми, визнаної сьогодні як тибетський буддизм, який є формою Езотеричного буддизму.

Прихильники повинні підкорятися дисципліні вчителя, який заохочує трансформацію та розширення можливостей шляхом передачі таємних знань. Основна форма навчання дуже схожа на програму Шанкари 8-го століття н. е., оскільки священні тексти використовуються як основа для створення духовного досвіду, вправляння розуму та виконання духовно значущих дій, які наближають людину до того, щоб стати бодхісаттвою, яка може потім допомогти іншим йти тим самим шляхом.

АД

Яка твоя реакція?

Радість
0
Щастя
0
Любов
0
Не завдоволений
0
Тупо
0

Интересно почитать:

Также в категории:Історія релігій