З священних писань відомо, що інтимна близькість до шлюбу, є гріхом, відносини вважаються правильними тільки після укладення шлюбного союзу між чоловіком і жінкою. До вступу в шлюб молоді люди повинні зберігати цнотливість.

Пояснюється це тим, що близькість потрібна, для зачаття дітей, а діти для того, щоб здобути освіту і гідне виховання, повинні бути народжені в повній сім’ї.

Гріхи батьків, особливо гріх втрати невинності, залишає слід на людину на все його життя, що в подальшому може вплинути на здоров’я дітей. Церква не ставить заборон на інтимні стосунки подружжя. Незважаючи на це, є вкорінені з давніх часів дозволені і заборонені дії для статевого акту.

Під суворою забороною

Для православ’я важливим є сімейні узи і продовження роду. Тому є кілька заборон, які відносяться до інтимної близькості:

1) Заборонено інтимна близькість до вступу в шлюб. Шлюб вважається дійсним, якщо він офіційно зареєстрований в органах РАГС і проведено обряд вінчання. Інакше близькість чоловіки і жінки є блуд і гріх;

2) Заборонено анальний секс. Визнано, що подібні акти протиприродні;

3) Під забороною спільне розпалювання розпусти: під цим розуміється перегляд порнографічних фільмів, участь в оргіях і інші;

4) Під заборону входить ухилення від статевого одного з подружжя. Якщо чоловік або дружина хочуть інтимної близькості, то другий – не має права дати відмову, це гріх. Навіть в дні посту відмова від інтимної близькості є гріховним.

Незважаючи на це, є дні, коли секс взагалі під забороною, наприклад під заборону потрапляють дні менструацій жінки, період вагітності. Під час вагітності жінці необхідно духовний розвиток і бути якомога ближче до Господа.

 Дозволене для подружжя

Виходячи з того, що мир і гармонія в родині є головними в православ’ї, необхідно, щоб інтерес подружжя один до одного не згасав до кінця життя. Тому немає заборони на рольові ігри між чоловіком і дружиною, різні ласки, відсутні обмеження на тривалість за часом акту і подібні речі. Обмеження можуть виникати безпосередньо між чоловіком і дружиною протягом життя, причинами цього можуть служити дискомфорт або незручності, що доставляються одному з подружжя, або їх виховання.

Контрацепція

Метою сім’ї є народження і виховання дітей. У Святому Письмі немає встановлених правил на кількість дітей, чи буде сім’я багатодітна або і зовсім бездітна залежить від Господа. Однак немає суворої заборони на запобігання, хоча Церква і не схвалює це, і в разі, якщо сім’я не готова до народження дитини в даний період, у них є право на захист.

Для запобігання можна використовувати будь-які способи, що не приносять шкоди здоров’ю жінки. Якщо жінка завагітніла, аборт – тобто переривання вагітності – є гріховною справою. Якщо аборт – необхідність за медичними показаннями, так як вагітність загрожує життю жінки, то обоє повинні молитися і каятися Богові за вчинення даної операції.

Ольга Степаненко