Хоча велика кількість статей межує з соціологічною, психологічною, історичною та іншими тематиками.
Більшість статей мають практичну направленість. І це зовсім не означає, що журнал опускається до рівня щоденних газет. Навпаки, він може залучити більш широку аудиторію — релігієзнавців, науковців з інших сфер та просто усіх зацікавлених.
Сьогодні медіа-ринок існує у дуже складних умовах: редакції дуже важливо вміти знайти діалог з читачем; не просто генерувати якісний контент, а відчувати його актуальність.
Прочитавши статті з журналу можна зрозуміти, що автори живуть тематикою — відчувається глибина думки та майстерність слова. І це не дивно, адже автори можуть розказати вам набагато більше, аніж зуміли втиснути у декілька сторінок паперу і типографічної фарби.
Рекомендую «Релігієзнавчі нариси», адже після читання у вас залишиться приємний післясмак.
Антон Лисенко, фахівець із комунікацій та PR.
Спеціально для порталу Філософія і Релігієзнавство