Кібаліон являє собою невеликий філософський трактат, оприлюднений наприкінці 1908 року. Справжні імена авторів роботи до цих пір покриті завісою таємниці. Самі ж вони називали себе «Три присвячених». Саме факт анонімності авторів згодом привів до численних спроб шахраїв привласнити роботу собі.

За заявами самих невідомих авторів трактат є зведенням стародавніх висловів, які раніше ніде не були записані.

Більшість текстів Кібаліона розповідає про ментальну алхімію і мистецтво поляризації. У книзі описується сім основних герметичних принципів, таких як:

Менталізм. Згідно трактату, все існуюче в нашому і не тільки нашому світі – являє собою уявний образ Єдиного.

Аналогія. Усе взаємопов’язано, і підпорядковується єдиним законам. Те, що відбувається в навколишньому світі, має свою аналогію з тим, що відбувається в невидимому світі.

Вібрація. Принцип, який дає пояснення відмінностей між проявами нашого буття. Зокрема між енергією, матерією, розумом і духовною силою. Все це згідно кібаліону є похідною від первинної субстанції, яка в процесі змінила свій зовнішній вигляд.

Полярність. Все в цьому світі двояке і має свою полярність, так само, абсолютно у всього є протилежність. Дослівно в трактаті можна знайти наступну фразу «Всі істини, ніщо інше, як полуістіни. Всі парадокси можна примирити ».

Ритм. Даний принцип говорить про те, що все, що нині існує навколо нас ніколи не знаходиться в одному і тому ж стані. Постійно відбуваються зміни станів від одного в протилежний, і тому до вихідного стану чогось.

Причини і наслідки. Якщо вірити трактату, то в нашому житті і в цілому в навколишньому світі не буває випадковостей, якщо звернутися до цитування, то дослівно там говориться: «Кожна причина має своє слідство, а кожний наслідок має свою причину». Простіше кажучи, світ живе згідно зі своїми законами, і для кожного існує кілька планів буття, які так чи інакше пов’язані між собою. Вчинення будь-якої дії або початок, будь-якого процесу тягне за собою ряд послідовних подій.

Принцип роду. Згідно з твердженнями, записаними в кібаліоні, будь-яка річ несе в собі як жіноче, так і чоловіче начало. І саме поєднання і взаємодія цих начал дає можливість і стає причиною для творчості.

Іван Гудзенко