Історія релігійКультура

Переслідування ранніх християн (90-312 рр. н. е.)

У Стародавньому Римі були колегії, групи людей, які займалися однією справою чи торгівлею та збиралися разом під егідою божества. Однак група повинна була мати дозвіл на збори від римського сенату, ліцензію на збори. Юлій Цезар (100-44 рр. до н. е.) надав євреям право збиратися і звільнив їх від державних культів Риму, але християни не мали такого права, оскільки вони не були євреями (не обрізані).

Переслідування ранніх християн (90-312 рр. н. е.)

Ґрунтуючись на грецькій концепції апофеозу («обожнювання»), Август (правління з 27 р. до н. е. до 14 р. н. е.) запровадив імператорський культ, і, починаючи з Юлія Цезаря, мертві імператори вважалися такими, що були з богами. Це переросло в піднесення живих імператорів як відповідальних за веління богів і використовувалося як пропаганда по всій Римській імперії. Християни відмовилися брати участь, і реакцією Риму на поширення християнства було звинувачення їх у злочині атеїзму, «неповаги до богів». Гнів богів загрожував процвітанню Римської імперії, тому це було еквівалентом державної зради. Це стало причиною того, що християн страчували на аренах, з фразою «християн до левів». Протягом наступних 300 років християнські лідери постійно зверталися до імператорів з проханням надати їм таке ж звільнення від державних культів, як євреям, але отримували відмову до 313 року н.е.

Християни прийняли ту саму концепцію, що й Маккавеї, стверджуючи, що кожен, хто помер за свою віру, миттєво переходить у присутність Бога як мученик. Мученицька смерть відпустила всі гріхи, а пізніше легендарна література, відома як мартиролог, описувала подробиці їхніх випробувань. Однак переслідування були епізодичними і обмежувалися періодами кризи. Землетруси, епідемії, інфляція, голод, посуха та вторгнення на кордони припускали, що боги гніваються, і християни ставали зручним цапом відпущення за такі лиха. Найжорстокіші гоніння відбувалися за правління Деція (251 р. н. е.) і Діоклетіана (302/303 р. н. е.).

Переслідування християн у ранньому Римі стали складною перевіркою для віри та відданості. Хоча вони стикалися з жорстокістю та ворожістю соціальної та політичної системи, християни виявили вражаючу стійкість та відданість своїм переконанням. Їхня віра в мучеництво як засіб очищення та спасіння дала їм силу протистояти переслідуванням і відзначитися як символ відданості й віри.

Іван Гудзенко

Яка твоя реакція?

Радість
0
Щастя
0
Любов
0
Не завдоволений
0
Тупо
0

Интересно почитать:

Также в категории:Історія релігій