Церква – інститут спасіння Бога на Землі

cerkva-instytut spasinnjaСучасне  суспільство  має  низку  важливих проблем, але  у їх розв’язанні  чомусь не завжди звертається до  представників  духовної  інституції. Якщо людина відчуває  потребу, то  швидше  поспішає до Бога,  а коли час смутку  минув – тоді залишає поріг  храму Господнього. Тут  слід  звернути  особливу увагу на психологічний  стан людини, духовне  лікування,  зміцнення фізичного  тіла, процес  спасіння  людської  душі.

За  поглядами людей,  духовна інституція здебільшого   постає як засіб матеріального  прибутку, впровадження  бізнесу, тобто виступає своєрідною  матеріально – фінансовою інституцією. В  тім, не  можна  довільно  стверджувати, що  церкви  цим займаються. Не  всі духовні інституції  приймають у цьому  участь. Адже  священики  прекрасно розуміють, що  завдання церкви   –  спасати  християнські душі, викривати   у неправді грішників,  наставляти їх на вірний  шлях. Варто  зазначити, що ставлення до церкви  на сьогоднішній час  різко негативне, оскільки приховуються її  природні причини. 

Негатив різко позначається  на внутрішньому так і зовнішньому  церковному  житті, самому  духовенстві,  нехтуванні ними  священицьких  обов’язків, неправильною нормою поведінки  священика, прослідковується  деяка політична заангажованість  із відходом  від  духовних істин.  Складається  таке  враження, що  люди  взагалі  не мають усвідомлення  того, що  означає церква  у їхньому  індивідуальному житті.  Спостерігаючи  за розвитком  духовних інституцій  у  наш час,  не  можливо упустити із виду гострі   проблеми    суспільства, що постали перед   нею.

Якщо  ж священики  беруть на  себе  компетенції  Голови і Керманича  Християнської  Церкви – Ісуса Христа, надто багато повноважень, які лише  гальмують процес  інтенсивного  розвитку православ’я  в цілому, то  для  чого  вони це роблять?  Стосується   це в першу  чергу  тих,  хто  замінив  духовне  на  матеріальне,  занедбуючи  закон :  любити один одного  і Бога  в тому числі.  На превеликий  жаль  цього  не  відбувається, натомість  ми бачимо  різкий  відступ  від  християнської  віри, що супроводжується будівництвом  не духовного, а  матеріального царства.  Людина  навіть не  уявляє,  що вона робить  по відношенню до світу,  інших таких  як і вона  сама,  природи.

Люди  полюбили  більше  матеріальну  славу,  не думаючи   про  нетлінну, вічну  у  раю. Якби  сьогодні  священики  пішли на вулиці  проповідувати  Євангеліє Христове, то лише  одиниці  сприймали їх,  а решта  «побила б   камінням»  як  у новозавітні  часи  життя Ісуса Христа  і апостолів.  Церква  повинна  вести боротьбу  з  неправдою, із метою утвердження  віри, духовності,  моралі на  Землі   і  будівництва  Царства Божого  в  кожному людському  серці.  Відсутність  цих чинників   веде  до загибелі  цілого  світу  і остаточної  перемоги  царства  Сатани.  Для  уникнення  цього   необхідно об’єднатися  кожній релігійній  конфесії,  деномінації,  релігії, незалежно  від  раси, чи  національності, етнічного  походження,  припинивши чвари  –  відстоювати  справедливість,  мир,  свободу і  людську  гідність,  не залежно  від  релігійних  поглядів або  переконань.  Це може  дати поштовх  до солідарності  усіх  людей  заради єдиної мети – призупинення  злочинності, крадіжок,  шахрайства,  корупції.

Церква   має універсальне  значення  для всього людства на  земній  планеті.  Її  універсальність  визначається  у духовно – моральному  відродженні  суспільства.  Христоцентрична модель   вказує  на  співвідношення  людина – Бог – світ, у якій важливим центром  сприйняття   реальних  процесів  виступає  людське серце.  Чим далі  людство віддаляється від церкви і Бога, тим  їхнє  життя  перетворюється на  справжнє пекло. Соціальні  проблеми  є тому  підтвердженням.

Церква  –  орієнтир, який повинен  спрямовувати  людство  через пізнання  духовних  істин  до  Бога, а  не закривати  двері  у Царство Боже.  Якщо надалі  це повторюватиметься,  церква  може  втратити не лише  свій  авторитет  для сучасного суспільства, а й  духовний  статус  як інститут спасіння Бога  на  Землі.  Уникнути цієї проблеми  звичайно  можна, але  для цього  слід  оправдати  довіру  самих  людей  до неї.  І  коли  буде  порядок  і дисципліна  у  державі,  відповідно  існуватиме  у суспільстві та церкві.

Завдання  церкви  полягає  у місіонерстві,  катехизації та євангелізації,  а не в тому хто більше  заробив  і  конкурує  один  з одним, адже  Богу  цього  не  потрібно, оскільки вимагає  від нас  лише одного  –  віри, добрих справ, любові  для того, щоб  змінити світ і зробити його таким,  яким  бажав би бачити  сам  Ісус Христос.  Не  дарма ж апостол  Павло говорить, щоб  християни  стяжали  ум  Христа  Спасителя, дивлячись на світ  Його очима.

Церква  надалі  повинна  виконувати  божественну  місію, доручену їй  Богом.  Але  для цього  її представникам  необхідно  думати більше  про духовне  спасіння  релігійної громади, ніж  про накопичення земних   статків.

Богдан  Стрикалюк

Обговорення: 2 коментарі
  1. yur yura сказав:

    1. Логинов Дмитрий Евангелие от Фомы: боги там же, где Троица (Фм 35).
    2. http://godaltar.pro как на примере математики
    3. математика в виде рождающей математики рождаемой математики и их равенства математики представляет множество математики
    4. так вот и в боге
    5. предмет его из уравнений
    6. осталось
    7. поупражняться в нём составлением их
    8. Логинов Дмитрий  Послание Павла: есть много богов при едином Боге Отце (1 Кор 8:5,6).
    9. http://godaltar.pro как на примере физики
    10. множество разделов физики объединены одной сущностью физики
    11. так вот и в боге
    12. тот иной бог не бог отличный от бога а тот же в иной сфере влияния
    13. осталось
    14. поупражняться в классификации бога на бога
    15. Логинов Дмитрий  Трактат Дионисия Ареопагита: христианское богословие понимает богов как высшие небесные существа, выше которых только непостижимое Высочайшее Божество (О небесной иерархии 12:3).
    16. http://godaltar.pro как на примере философии
    17. без знания предмета разговора и ведение предмета сводится в незнание болтовни а со знанием дела выстраивается дело
    18. так вот и в боге
    19. если в математике иль в физике отталкиваются от определения их естества то и предмет их удался по образу их и подобию а если в боге не как в них то и предмет его не удался в него
    20. осталось
    21. учиться определениям бога выражающим его естество а не только служащими прилагательными его существительного
    22. Логинов Дмитрий  Деяния св. апостолов, глава 19: ученики Павла Тимофей и Ераст «великой богини Артемиды не хулили» (Деян 19:35-37), благовествуя о Христе не оспаривали «величие той, которую почитает вся Асия и вселенная» (Деян 19:27).
    23. http://godaltar.pro как на примере дипломатии
    24. есть охота как желание а есть охота как достижение цели и оба случая недурны в деле
    25. вот так и в боге
    26. не охоту вам отбиваю а охоту вам прививаю
    27. осталось
    28. захотеть не просто хотеть чего либо под богом а хотеть достижения бога у бога
    29. Логинов Дмитрий  Деяния св. апостолов, глава 17: Павел называет «благочестивыми» чествования богов и «благолепным» почитание Вышнего Неведомого Бога (17: 22-28).
    30. http://godaltar.pro как на примере жертвоприношений
    31. если математику чествуют самой математикой то она и растёт от самих и если себя в своих занятиях её предметом чествуют самой математикой то и сами растут по образу её и подобию
    32. так вот и в боге
    33. если кормят его не им и потребляют под ним не его то и результаты собственных инь янь по лицу явно не в бога
    34. осталось
    35. жертвенник выстроить и жертвовать богу бога как в евангелии а не по евангелию
    36. Логинов Дмитрий  Наконец, в Символе веры, исповедуемый и ныне всеми христианами мира, слово ЕДИНОСУЩНЫЙ было специально внесено с тем, чтобы различить Христа как Вышнего Бога (Второе Лицо Троицы, единосущное Первому) от богов Дюжины как творящих волящих Сил этого Бога-Троицы.
    37. http://godaltar.pro как на примере астрономии
    38. сколько ни жги астрономов астрономии в голове не прибавится
    39. так вот и в боге
    40. грех перед ним снимается осмыслением что как действительно в нём а не как отстоять в нём под ним не его
    41. осталось
    42. единосущность принять и растить ибо сейчас уравнения в нём с ним на него неравны

    510 31 20(евангелие от фомы

    Відповіcти
    1. yur yura сказав:

      43. Богдан  Стрикалюк Якщо  ж священики  беруть на  себе  компетенції  Голови і Керманича  Християнської  Церкви – Ісуса Христа, надто багато повноважень, які лише  гальмують процес  інтенсивного  розвитку православ’я  в цілому, то  для  чого  вони це роблять?  Стосується   це в першу  чергу  тих,  хто  замінив  духовне  на  матеріальне,  занедбуючи  закон :  любити один одного  і Бога  в тому числі.
      44. http://godaltar.pro извратили закон
      45. ибо
      46. если в занятии математикой закон выглядит так любите математику всей душой и любите в ней близких ей по мышлению то и математикой пользуемся от коллектива ей родственного
      47. а
      48. если в занятии с богом бог сдвигается любовью не к нему то и предмет его предстаёт не ему родственными коллективами
      49. проверь
      50. как евангелие подаёт закон и к чему привело извращение
      51. извратили иисуса христа
      52. миссия его заключалась в исправлении ошибок в ведении предмета бога
      53. ибо
      54. если в занятии астрономией допущена ошибка то миссия коперника заключалась в её исправлении чем и достигалось примирение с астрономией в конкретном вопросе
      55. а
      56. если в занятии богом не допускается сей труд то и миссия всех этих препятствий на его пути напоминает скорей сродников антихриста чем христа

      510 31 20(евангелие от фомы

      Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Пошук
Рубрики
Ми у Facebook