Текст включає в себе два розділи — намакам і чамакам. Перша глава встановлює, як дозволяється звертатися до божества і складається з 11 розділів, які символізують рудри. До них примикає окрема, що символізує саме божество, частина. Саме вона містить одну з найважливіших в індуїзмі махамрітьюмдажая-мантру. Складова другого розділу намакам, яка перераховує імена божества, які часто використовуються в якості самостійної молитви. Намакам описує Шиву як всюдисущого, який уособлює народження і кінець всього присутнього в речах, рослинах, тваринах, природних явищах і самій людині. Божество іменується як одночасно Творець, Охоронець і Руйнівник.
Чамакам — якась «благальна» частина, в ній часто вживається прохання божества подати людині що-небудь, в першу чергу предметів, які складають ведійське жертвоприношення, потім — розуму і розуміння вед, після — хороших помічників для ритуалу, незгасного вогню і відповідної погоди. Чамакам містить прохання і до інших богів, який є покровителем вдалого здійсненню ритуалу.
Іван Гудзенко