Результати веб-конференції з єпископом Олегом Ведмеденком

OLEGЗа час веб – конференції владиці Олегу задали близько 20 питань, по-містичному богослов’ї, а також була значна кількість питань по-загальному вченні православ’я. Веб– конференцію з Єпископом Олегом відвідало близько 700 людей, що показує, значний інтерес наших читачів, до проблем сучасного православ’я, а також його вчення.  Головне більшості читачам була цікава постать Олега Ведмеденка. Хто ж такий Олег Ведмеденко розкольник, сектант, чи богослов?

Я б назвав би його богословом революціонером, який старається оновити сучасне українське богослов’я, за що отримує значну критики у свій адрес, але не в якому разі він не сектант. І взагалі, що це за дурний термін “розкольник”? Ті хто в УПЦ КП та УАПЦ теж розкольники виходить, що в нашій країні 18 мільйонів розкольників, і в тому ж числі і я, абсурд та дурня, але зараз мова йде не про це, повернемося, до постаті Олега Ведмеденка та його відповідей.

За час веб-конференції, я помітив бажання Олега Ведмеденка служити своїй церкві. Особливо мене вразили швидкі та грунтовні відповіді пана Олега, глибокий смисл цих відповідей. Не можу сказати, що зі всіма відповідями я згідний, зокрема не згідний щодо його бачення пекла та раю, але це все таки його думка.

Як сказав, один класик: “Кожна думка має право на своє існування”. Мені сподобалося питання пана Ігоря : «СТРАЖДАННЯ -ОБОВЯЗКОВА НЕОБХІДНІСТЬ ДЛЯ СПАСІННЯ?”, – на що пан Олег відповів чітко та лаконічно: “Існує три шляхи пізнання вищого – краса, страждання й досвід. Третій – шлях істинної релігії… Не можна також оминути питання пані Руслани, яка задала наступне: “о.Олег , скажите, пожалуйста ,является ли мистическим опытом исцеление ,чудным образом !!!, от табако зависимости.Собственные усилия результатов не приносили ?. Як на мене відповідь пана Олега на це питання було чітке та ясне: Конечно. Но я о другом, – о мистическом чувстве. В данном случае критерии, или мерила (признаки для суждения) мистического опыта таковы. По восходящей: 1) духовное ощущение (умиление, озарение, мир и радость в Духе Святом, реже – духовный восторг); 2) духовное чувство (прозрение/прозорливость, интуиция, духовное видение); и 3) божественное созерцание (высшая духовность)… “ .

В принципі всі питання, були цікавими та актуальними, а найбільше сподобалося, що жоден користувач не написав жодної образи пану Олегу, адже ображати людей  не гарно.

Я усім дякую за участь, а особливо дякую, Олегу Ведмеденку за участь та його відповіді. І на кінець хочу сказати усім хто скептично ставиться до православ’я , не думайте, якщо православ’я найконсервативніша течія в християнстві, то вона попсова. Це не так, адже православ’я існує вже дві тисячі років, а головне за весь цей довгий час православ’я зберегло свою обрядовість та віру. І саме незмінність догм та канонів робить православ’я унікальним та цікавим.

Якщо розібрати по частинкам усі віровчення християнських церков, то правослв’я  містичне та загадкове, якщо не вірите мені почитайте твори великих православних містиків: Макарія Великого, Серафима Саровського, Григорія Палами. Після прочитання цих авторів, ви зрозумієте, як круто бути православним.

Також пам’ятайте, що православ’я це не релігія обмеження, а це релігія духовності.

Дякую усім за участь.

Ігор Дмитрук