В основі релігійного феномена Церкви Бога Товариство Всесвітньої Місії лежить унікальне поєднання есхатологічного очікування, буквального тлумачення Біблії та нових божественних постатей, що, за віруваннями її послідовників, утілилися у людському тілі.
ДРУГЕ ПРИШЕСТЯ ІСУСА ХРИСТА У ОСОБІ АН САНГ ХОНГА
Одним із головних положень віри є визнання, що:
- Ісус Христос уже вдруге прийшов на землю у плоті у вигляді Ан Санг Хонга;
- Він відновив істинну церкву, яка була втрачена після смерті апостолів;
- Його діяльність була зосереджена на поверненні до первісних заповідей Біблії, зокрема Пасхи.
Таким чином, церква ототожнює Ан Санг Хонга не лише з Христом, а й із образом Бога-Отця.
БОГ-МАТІР: ЖІНОЧИЙ ОБРАЗ БОЖЕСТВА
Другим унікальним елементом є віра в Бога-Матір, тобто в Чжан Гіл Джа, яка, на думку членів церкви:
- є уособленням «Нового Єрусалиму» з книги Об’явлення (Об. 21:2–3);
- виконує роль Духа Святого у жіночому образі;
- є матір’ю «духовних дітей», яких церква вважає вибраним народом останніх часів.
Віра в Бога-Матір відрізняє Церкву Бога Товариство Всесвітньої Місії від більшості християнських деномінацій, які визнають лише триєдиність Бога у вигляді Отця, Сина і Святого Духа — без ґендерного розподілу.
ПАСХА — ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОБРЯД СПАСІННЯ
Церква проголошує, що лише ті, хто святкує Пасху у встановлений біблійний час (14-й день першого місяця за юдейським календарем), можуть бути спасенні.
СУБОТА ЯК ІСТИННИЙ ДЕНЬ ПОКЛОНІННЯ
Церква відкидає неділю як день поклоніння і святкування воскресіння Ісуса. Замість цього:
- Віряни збираються щосуботи;
- Субота вважається «запечатаним днем», через який можна отримати спасіння;
- Недотримання суботи прирівнюється до відступництва від Бога.
Це положення частково співпадає з практиками адвентистів сьомого дня, однак у ЦБТВМ має більш ексклюзивне тлумачення.
Церква Бога Товариство Всесвітньої Місії пропонує комплексну систему віровчення, яка поєднує буквальне прочитання Біблії, новітні месійні постаті та радикальну есхатологію.
Іван Гудзенко