Як описав автор Фред Кляйнер, тут зображений Пуселль, «його повністю змодельовані фігури в тривимірному архітектурному середовищі, відтворені в переконливій перспективі. Наприклад, він намалював Саула як вагому фігуру, що сидить на троні, яку видно у вигляді три чверті».
У той час як ілюміновані рукописи були популярні протягом Середньовіччя, саме в період готики твори мистецтва досягли нових висот витонченості. «Такі приватні духовні книги, як ця, могли замовляти та володіти лише найбагатші та важливіші; в даному випадку королева Франції Жанна д’Евре, дружина короля Карла IV. Час, зусилля та кошти, витрачені на створення такої книги, підкреслюють важливу роль, яку мистецтво відігравало в релігійній практиці в період готики. Крім того, історія Старого Завіту про Давида і Савла розгортається тут у земному оточенні, поєднуючи землю і небо. Як коментує Кляйнер, «перетворення художником рослин, птахів, метеликів, бабки, риби, равлика та мавпи також виявляють гострий інтерес до світу природи та уважне спостереження за ним».
Рукописна культура, зокрема ілюміновані рукописи, створювалися з великим зусиллям та ресурсами, і були доступні переважно елітному суспільству. Бельвільський бревіарій є прикладом не лише релігійного тексту, а й шедевра мистецтва, який об’єднує в собі віру, культуру та майстерність. Цей твір свідчить про великий вплив, який мистецтво мало на суспільство та релігійну практику у середньовічній Європі.
Альона Дмитрук