Чітко видний підхід до проблеми множинності, за доказами філософа є неможливою. Речей звісно є багато, але ще більше скільки є насправді. Насамперед Зенон має на увазі обмеженість. В інших апоріях прослідковується рух. Так наприклад у його «Ахіллесі та черепасі» вказується на дві речі: швидкість і повільність. Зенон здійснює припущення, при якому бігун не може наздогнати черепаху, коли та попереду нього. Враховується година до досягнення точки, на якій спочатку була черепаха, відповідно земноводне зрушується кількома кроками і звичайно так можна продовжуватиметься до безкінечності.
Працею Зенона «Дихотоміє» підтверджується неможливість руху, оскільки для подолання відстані потрібне подужання хоча б половини. Значить необхідне подолання шляху від половини до половини. І як результат бачимо не зрушення з місця людини. Зенонівські праці критикувалися Арістотелем, яким вказувалося на протиріччя міркувань. Піддаючи критиці апорію щодо просторового розташування, зробив наступний висновок: існування місця відносне до речей, які в ньому перебувають.
Іншими критиками стали прихильники атомізму, заперечуючи парадоксальність мислення, запевняючи Зенона в тому, що усе у світі спричинене рухом. Зенонівським апоріям присвячено низку книг давньогрецькими та сучасними дослідниками. Праці вплинули на формування таких двох наук як математика і фізика.
Пегас