Представники даної школи скептично ставилися до грубих форм синкретизму і сприяли взаємодії священних писань і практики дзен (кієдзен ічі). У Обаку є деякі схожі риси в аскетичній практиці зі школою Ріндзай. Тобто вважалося, що у особливо обдарованих учнів є ймовірність раптового пробудження, а звичайні люди досягають реальність поступово. Останній шлях припускав амідаїзм. Учні Обаку поклонялися Аміді, який розглядається не як вища божественна істота, а як сутність усього живого. Аміда є тільки в розумі.
Обаку зберегла китайські традиції в ритуалах і способі життя. Сутри проговорюються з китайськими говірками в супроводі відповідної музики. Будова храмів нагадує архітектурний стиль китайців. Прийом їжі зберігся в китайських традиціях. Але і японські елементи присутні в Обаку. Наприклад, японські тапочки з соломи.
Алексей Д