Заснування та історія
Рам Сінгх, наступник Балак Сінгха, запровадив характерний для секти стиль носіння тюрбана (зав’язаного прямо на чолі, а не під кутом), одягання лише в одяг із білої тканини ручної роботи та шалене співання гімнів, що завершувалося вереском. Під керівництвом Рама Сінгха Намдхарі прагнули відродити правління сикхів у Пенджабі. У січні 1872 року британська поліція затримала та стратила з гармати близько 65 Намдхарі. Рам Сінгх був засланий до Рангуна, Бірма (нині Янгон, М’янма).
Вірування та практики
Намдхарі підкреслюють свою ідентичність як членів Хальси (ордену посвячених сикхів), але відрізняються від основної спільноти сикхів у кількох ключових аспектах. Вони однаково шанують як Аді Грант, священне писання сикхізму, так і Дасам Грант, твір, складений послідовниками 10-го гуру Гобінда Сінгха.
Важливою особливістю Намдхарі є віра в те, що родовід живих гуру продовжився після гуру Гобінда Сінгха, що суперечить основному вченню сикхізму, де після гуру Гобінда Сінгха роль живого гуру перейшла до священного писання — гуру Грант Сахіб.
Соціальні практики
Намдхарі утримують власні гурдвари (будинки поклоніння) і практикують суворе вегетаріанство. Вони не одружуються поза межами секти, що допомагає зберегти їхні релігійні та культурні традиції. Шлюбні ритуали Намдхарі включають використання вогню, що також відрізняє їх від інших сикхів.
Гурдвара
Намдхарі утримують власні гурдвари, які є важливими центрами релігійного та соціального життя. Вони зберігають традиції та обряди, що вирізняють їх серед інших сикхських громад. Гурдвари Намдхарі часто мають свої унікальні архітектурні особливості та елементи, що підкреслюють їхню окрему ідентичність.
Іван Гудзенко