Історія релігійНеорелігіїРелігія

Друге пришестя Ісуса Христа по-корейські: історія життя Ан Санг Хонга

У другій половині ХХ століття Південна Корея стала одним із головних осередків формування новітніх релігійних рухів, які претендують на перегляд традиційного християнського вчення. Одним із найвпливовіших таких рухів стала Церква Бога Товариство Всесвітньої Місії (ЦБТВМ), що визнає Ан Санг Хонга втіленням «Ісуса Христа», який прийшов удруге у плоті. Фігура Ан Санг Хонга викликає жваву дискусію серед теологів, релігієзнавців і християнських апологетів: чи справді йдеться про Месію сучасності, чи про релігійного реформатора, чия постать була міфологізована вже після його смерті?

БІОГРАФІЯ ТА РЕЛІГІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ АН САНГ ХОНГА

Друге пришестя Ісуса Христа по-корейські: історія життя Ан Санг Хонга

Ан Санг Хонг народився 13 січня 1918 року в Корейському королівстві (територія сучасної Південної Кореї), під час японської окупації. Відомо, що в молоді роки він приєднався до Адвентистської церкви сьомого дня, де вперше ознайомився з біблійною есхатологією, суботнім святом і концепцією повернення Христа.

Його релігійна діяльність почалася в 1948 році — саме цей рік він згодом вважав символічним початком «духовного відновлення», адже це рік заснування Держави Ізраїль, що в багатьох християнських традиціях асоціюється з виконанням пророцтв про останні часи.

З часом Ан Санг Хонг вступив у конфлікт із керівництвом адвентистської церкви, що стало причиною його виходу та формування власного вчення.

ПРОГОЛОШЕННЯ СЕБЕ ЯК БОГА ТА ДРУГОГО ПРИШЕСТЯ

У своїх проповідях Ан Санг Хонг твердив, що:

  • Християнство відступило від істини, скасувавши біблійні заповіді, зокрема Пасху та суботу;
  • Він є тим, хто відновлює істинну віру, а отже, виконує роль Христа у Другому пришесті;
  • Його місія полягає у підготовці обраних до спасіння перед кінцем світу.

Його послідовники почали розглядати його як Бога-Отця у плоті, а пізніше — спільно з Чжан Гіл Джа — як частину божественної пари: Бог-Отець і Бог-Матір.

Проте слід зазначити, що в деяких ранніх текстах Ан Санг Хонг не робив прямої заяви про власну божественність, а також критикував ідею Бога-Матері. Це створює підґрунтя для дискусій про можливу переінтерпретацію його поглядів вже після його смерті.

СМЕРТЬ І ПОЧАТОК КУЛЬТУ

Ан Санг Хонг помер 25 лютого 1985 року. Після його смерті виникла суперечка між двома групами послідовників:

  • Одна з них утвердила віру в Чжан Гіл Джа як «Бога-Матір», і саме ця група перетворилася на сучасну Церкву Бога Товариство Всесвітньої Місії.
  • Інша зберегла більш традиційне ставлення до Ан Санг Хонга як до пророка чи вчителя, без міфологізації його постаті.

Поступово саме ЦБТВМ набула глобального поширення, використовуючи активне місіонерство та медіа-стратегії.

КРИТИКА І СУПЕРЕЧНОСТІ

Фігура Ан Санг Хонга є суперечливою:

  • Традиційні християнські конфесії вважають його лжепророком або єретиком.
  • Дослідники релігій вказують на відсутність послідовності у його вченні, зокрема щодо Бога-Матері.
  • Існують внутрішні документи, які свідчать, що він ніколи не закликав поклонятися Чжан Гіл Джа, і навіть застерігав від таких уявлень.

Попри це, образ Ан Санг Хонга як Другого Христа є центральним елементом віровчення ЦБТВМ, і саме навколо нього вибудовується релігійна доктрина та місіонерське послання.

Іван Гудзенко

Яка твоя реакція?

Радість
0
Щастя
0
Любов
0
Не завдоволений
0
Тупо
0

Интересно почитать:

Также в категории:Історія релігій