У своїх трактатах, таких як «Караталаратна», або «Коштовність у руці», «Мадх’ямакахрідая-карика», або «Вірші про суть Мадх’ямаки», «Праджняпрадіпа», Бхав’я розбирає дійшовший до нього твір Нагарджуни в обробці коментарів Буддхапаліти, дає власне трактування тезам вчення про порожнечу і полемізує з поглядами на буття і існування індуїстських даршан, зокрема н’яі і вайшешики. У поглядах Бхававівеки помітний вплив на нього йогачаріна Дігнагі і тенденції до пом’якшення радикалізувати в Прасангіці уявлення про відсутність субстрату пізнання, як внутрішнього, так і зовнішнього, і зближенню шкіл мадх’ямакі і йогачари.
З шести видів існувань, що заперечуються Буддхапалітою, Бхававівека виділяє три «тонких» види і вважає їх необхідними для пізнання феномену — це самобуття, існування через характеристики і об’єктивне існування. Так, в існуванні через характеристики він бачить умови можливості розпізнавання і відрізнення феноменів один від одного, особливо ж, розрізнення Сансари і Нірвани, а об’єктивне буття протиставляє формальному номіналізму, ототожнюється у свідомості річ і її ім’я. Визнаючи ці види існування, Бхав’я допускає те, що відкидається Прасангікою пізнаваність буття і долає крайній релятивізм вчення Буддхапаліти.
Іван Гудзенко