Можливо він міг вплинути на сюжет середньовічного твору походження кельтів щодо Трістана та Ізольди. Готфрід Страсбурзький намагається розтлумачити любовний трикутник в якому Трістан, Ізольда, законний чоловік король Марк як моральну перемогу вільної любові над шлюбом на суспільними постановами.
У Готфріда більше лицарський світогляд, в тім автор не акцентує увагу на героїчній лицарській доблесті, а співтоваристві «шляхетної душі», котра готова поставити закони любові вище над усіма людськими законами. У Страсбурзького Бог з однієї сторони проявляє співчуття до закоханих, допомагаючи їм обійти обманом Марка з придворними.
Роман виконаний у римованій мові чотири ударного двовірша, віртуозній та музикальній, представляючи у такий спосіб вершину формальної майстерності німецької куртуазної епіки середньовіччя. Спробу закінчити твори Страсбурзького на підґрунті творів Ейлхарта було реалізовано через Ульріха фон Тюрхейма (1240 р.) та Генріха фон Фрейберга (1290 р.).
Німецький письменник Готфрід Страсбурзький помирає в Німеччині у 1220 році. Твори Страсбурзького переведено на німецьку мову.
Пегас