Основною відмінністю джафарійського мазгабу від традиційної сунітської школи є піднесення релігійного авторитету сім’ї Ахль Аль-байт, і визнання її в якості єдиного незаперечного законного наступника і тлумача ісламського течії Пророка Мухаммада. Джафарійський мазгаб ґрунтується на традиції пророка Мухаммеда і його законних послідовників, яких ще називають 12 імамами.
Ахль аль-Байт — прийняте поняття в ісламі для назви сімейства пророка Мухаммада. Також, в до мусульманської Аравії так назвали членів правлячого сімейства.
З історії слід зазначити, що сімейство Ахл Аль-Байт раніше піддавалося гонінням і постійному контролю з боку Аббасидских халіфів і Омейядів. Вони розглядали їх вчення і самих послідовників як загрозу своїй владі. Тому, правлячі халіфи всіляко припиняли будь-яку діяльність послідовників Садика. Слід зауважити, що період переходу від династії Омеядов до династії Аббасидів, ознаменувався переходом до політики «поваги до родини Ахль Аль-байт».
У той час, коли відбувалася ворожнеча між Аббасидами і Омеядами, Імам Садик, нащадок пророка Мухаммада, взяв ініціативу в свої руки, і став вести пропаганду мудрості свого почесного родича пророка. Дані дії дозволили учасникам джафарітского мазгаба знайти популярність серед мусульманської УММИ. Так, сприянням Імама Садика виникла нова мусульманська правова школа, яка тепер пов’язана з його ім’ям. Важливо відзначити, що, в даній ідеології, немає ніяких відмінностей між лідером і всіма членами джафарітского мазгаба. Також варто відзначити, що найбільший пік звернення послідовників до правової школі був за часів Імама Садика.
Іван Гудзенко