Інтерв’ю з Владикою Олегом Ведмеденком на тему: “Гомосексуалізм та Християнство ” Виклик християнства перед чумою ХХІ століття .

vl.oleg_vedm.Шановні читачі порталу Філософія і Релігієзнавство пропонуємо вам інтерв’ю з Владикою Олегом Ведмеденком на тему:  “Гомосексуалізм та Християнство ” Виклик християнства перед чумою ХХІ століття .

І справді гомосексуалізм це серйозний виклик для найбільшої релігій світу, та і не для неї одної, інші світові та національні релігії постали перед проблемою гомосексуалізму та його узаконення у багатьох країнах. Сьогодні рухи ЛГБТ присутні практично усіх світових країнах. Геї світу створюють велику кількість організацій, які пропагують гомосексуалізм, показуючи його як вияв любові. Геї називають свій тваринний секс коханням, але чи дійсно це є кохання, адже до кінця ХХ століття лише гетеросексуальні відносили називалися коханням! Що сталося?

Та сталося страшне спочатку у середині ХХ століття сексуальна революція у США, яка породила переоцінку сексуальності та сексу, а далі породження масової глобальності. Прикро, але в кінці ХХ століття велика кількість протестантських церков почала визнавати гомосексуалізм, і навіть розпочала вінчати геїв та лесбіянок, окрім того до влади у церкві теж прийшли люди з нетрадиційною орієнтацією, які узаконили свої стосунки і почали робити пасторами своїх друзів по світогляду. Сподіваємося вас сподобається думки та ідеї відомого українського богослова Олега (Ведмеденка)

Біографічна довідка:

Владика Олег (Ведмеденко) – єпископ Луцький і Волинський Апостольської Православної Церкви, засновник та постійний ведучий Біблійної школи духовного вдосконалення.

Богослов, письменник, проповідник і місіонер.

Народився і живе в Луцьку (Україна).

Освіта світська – вища: Київський інститут інженерів цивільної авіації (КІІЦА), тепер – Національний авіаційний університет (НАУ).

Освіта духовна – Волинська духовна семінарія (ВДС).

Займається дослідженням Святого Письма. Послідовник Каппадокійської школи богослів’я (духовне тлумачення).

Організатор та активний учасник християнського просвітницького руху.

Автор та ведучий програми “Духовність” на телеканалі “CNL-Україна” (супутникове, кабельне телебачення, транслюється на всю Україну, частину Росії, Білорусії та Європи) та “New Ukraine” (Канада).

Постійний ведучий духовних рубрик в багатьох регіональних та всеукраїнських газетах та інтернет-ресурсах.

Член Національної спілки журналістів України (НСЖУ).

Дипломант Премії ім. Івана Франка в галузі інформаційної діяльності за 2009 рік.

Автор книги проповідей “Ключ Давидів”, посібника з духовного діяння “Нехай буде воля Твоя…” та книг із серії “Відповіді священнослужителя” – “Іще ніч…” і “Смак Благодаті”.

Єпископ Апостольської Православної Церкви (Київська Митрополія). Очолює кафедру АПЦ у Луцьку з титулом Єпископа Луцького і Волинського.

Настоятель православної релігійної громади “Христового Воскресіння” (близько 200 сімей вірних, богослужіння відбуваються щонеділі та в святкові дні за адресою: м. Луцьк, вул. Зв’язківців, 1).

При громаді діє Недільна школа для дітей – 2 групи: молодша (6-10 років) та старша (11-16). Усього біля 30 дітей.

Сайт Владики Олега! http://vedmedenko.org/

–  В останнє десятиліття проблема гомосексуальних настроїв чимдуж проникає в свідомість багатьох. Це зокрема, політична сфера під гаслом демократії, лібертанізму, гуманізму… Чи можна з теологічної концепції вивести право кожного віруючого на вибір такого способу життя? Адже, як відомо, людина – істота, що завжди прагне свободи…

–   Свобода це не вольниця і не вседозволеність. Справжня свобода – це водимість Духом…

–   На ваш погляд чи має право відкритий гомосексуаліст ходити до церкви?

–    Так. З метою покаяння…

–    Як можна пояснити соціальну природу гомосексуальності? Звідки вона виникає і як намагається пояснити її Церква?

–   Праматір’ю усіх пороків людських є гординя. Це самоволя тваринних інстинктів – насамперед головного, закону плоті, інстинкту самозбереження в нас. Це прагнення володіти й домінувати…

–    Гомосексуалізм з точки зору Церкви – це хвороба, недостаток, ще одна форма шлюбних відносин… Чи все ж те явище, яке просто слід назвати гріхом

–   Чеснота – все, що наближає нас до Бога; гріх – все, що від Нього віддаляє. Слід відрізняти чисте від нечистого, і святе від не святого. Хіба Господь забороняє нам любити вищою, Христовою любов’ю? Просто не потрібно плутати любов і тваринну пристрасть. Істинна любов духовна. Бог і є – Любов. «Нову заповідь Я вам даю: Любіть один одного! Як Я вас полюбив, так любіть один одного й ви. По тому пізнають усі, що ви учні Мої, як будете мати любов між собою…» (Від Івана 13:34,35) Але: «Хіба ви не знаєте, що неправедні не вспадкують Божого Царства? Не обманюйте себе: ні розпусники, ні ідоляни, ні перелюбники, ні блудодійники, ні мужоложники, ні злодії, ні користолюбці, ні п’яниці, ні злоріки, ні хижаки Царства Божого не вспадкують вони…» (1-е Коринтян 6:9,10) «Так само й чоловіки, позоставивши природне єднання з жіночою статтю, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, і чоловіки з чоловіками сором чинили. І вони прийняли в собі відплату, відповідну їхньому блудові…» (До Римлян 1:27)

–   Чому на Ваш погляд є небезпечним впровадження уроків гомосексуалізму в закладах освіти і створення відповідного дидактичного матеріалу?

– Уроки гомосексуалізму?.. Дидактичний матеріал?.. Боже милосердний…

–  З точки зору християнської теології гомосексуалізм, це признак содомії. Чому ж у європейських країнах і не тільки в Європі –  ця чума гомосексуалізм є невід’ємною частиною  суспільства. Як нам українцям боротися проти гомосексуалізму? Якими методами?

–  Духовністю…

–  Як вберегтись воцерковленим людям від цієї чуми ХХI століття? Які практичні поради можна відзначити, коли людина відчуває свою гомосексуальність, однак розуміє, що це хибний шлях?

– Відрізняйте чисте від нечистого і святе від не святого. Дружба – яке прекрасне слово… «Ніхто більшої любови не має над ту, як хто свою душу поклав би за друзів своїх…» (Від Івана 15:13)

Чи мають шанс на спасіння гомосексуалісти, які ревно вірять у Ісуса Христа, але не відмовляються від свого способу життя?

– Поки в тілі – завжди є надія…

–  В який спосіб найефективніше євангелізувати людей з подібною схильністю? В який спосіб найкраще вести боротьбу з такими уподобаннями задля того, щоб повернутись до правильного способу буття та сім’ї, здатної на природну репродукцію?

– Для спасіння усі засоби підходять. Головне – не переплутати засоби й шлях…

Питання: Євген Распопов

 Розмовляв: Ігор Дмитрук

Коментування вимкнено