У нижньому правому куті зображено хрещення Христа. Фігуративне оформлення одночасно реалістичне, як показано в різних позах царів, що передають рух, і вишукане, з його тонкими деталями та плавними драпіровками.
Цей трирівневий релікварій, також відомий як Святиня Трьох Королів, є шедевром металообробки Мосана з його срібним і золотим покриттям, філігранню та емаллю. Апостоли зображені на горизонтальних сторонах святині, їх тут не видно, а загалом твір містить 74 фігури вермелю, або срібного рельєфу. Якщо дивитися збоку, святиня нагадує базиліку, з невеликими парами лазуритових колон, що стоять по кутах і між кожним з апостолів.
Після того, як імператор Священної Римської імперії Фрідріх Барбаросса подарував мощі Райнальду Дассельському, архієпископу Кельна, архієпископ замовив святиню Миколі Верденському та його майстерні близько 1180 року. Реліквії мали таке релігійне значення, і святиня вважалася таким шедевром, що в 1248 році було розпочато будівництво нового Кельнського собору для належного розміщення релікварію. Святиню поставили на перехресті, що позначає висоту церкви.
Історик мистецтва доктор Рольф Лауер писав: «Святилище волхвів є найбільшим, найбільш значущим у мистецькому відношенні та, з точки зору свого змісту, найамбітнішим релікварієм Середньовіччя».
Альона Дмитрук