Точної дати народження не вказано, але дослідники схиляються до 1610 року. Місцем народження майбутнього богослова є місто Соренто. Відповідно й освіту Клементе отримав саме тут.
Діяльність в науковій сфері розпочинає серед вірмен, добре засвоївши і вивчивши їхню мову. Це було зручне поле діяльності для місіонерської роботи серед вірмен і можливою спробою їхнього навернення в католицизм.
В основному його робота була зосереджена на євангелізації, місіонерстві, богослов’ї в середовищі суспільства. Праця вимагала багатьох зусиль і часу в Клементе, тому він діяв поступово. Діяльність молодого проповідника проходила у 1636 -1641 роках. Займається проповідницької роботою в Грузії. Через три роки переїздить в Константинополь.
В Константинополі тримає курс на педагогічну та фармацевтично-лікарську діяльність. Сумлінно працює над створенням школи для навчання вірмен. У школі викладав релігії, вірменської та іноземних мов. У 1648 році прибуває в місто Рим і включно до 1663 року займається викладацької діяльністю в Урбаніанській школі (вірменський колегіум).
Викладацька діяльність зміщувала акцент на вірменській мові та інших навчальних дисциплінах. У 1664 році прибуває до міста Львів. Дуже полюбив місто і його мешканців. У своїй науковій діяльності був прихильним до вчення Фоми Аквінського.
На його думку, віра вища за людський розум, а богослов’я за науку. Галяно намагається зробити цілковите очищення логіки від непотрібних нашарувань (світського наукового та логічного принципу). Колосальна праця автора скерована до розуміння і правильного філософського підходу. Він назвав її так «Основи філософії за логікою грецької та латинської мови та за логікою тлумачення вірменської». Працю опублікували в Римі у 1645 році. До того ж праця була виконана вірменською мовою, що становило на той час новизну.
Книгу Галяно присвячує саме логіці. Головна її цінність полягає в тому, що логіка розвивається як окрема наука. Ще однією із важливих праць Клементе є осмислення історії вірменської церкви. Праця дістала назву «Чернецтво Вірменської Святої Церкви під Великою Святою Церквою Риму».
Писалися ці два томи починаючи з 1650 і закінчуючи 1661 роком. Мова написання твору – латинська і вірменська. Швидше за все це був переклад з латинської на вірменську мову. При написані цієї праці автор насамперед використовував різні джерела, що підтверджується її унікальністю (латинське, грецьке, вірменське джерело).
У творі ведеться історія вірменського народу, їхньої церкви, а також демонструється прихильність її самої бути приєднаною до католицької. Проте цієї працею сформований світогляд Західної Європи з неправильним контекстом.
Власні міркування Галяно будуть називатися «Помилками вірмен» в самій історіографії. Їх виявлять лише в кінці XVIII століття. Варто стверджувати про безпринциповість швидше політичної системи і її впливу на духовну інституцію.
В тім праця Галяно є джерелом, котре дійсно можна використати в мудрих цілях. На жаль частину джерел, які використовувалися у праці втрачено.
Останні роки свого життя Клементе Галяно провів у місті Львів, досягнувши п’ятдесят шести річного віку. Помер навесні у 1666 році і похований тут.
На даний час наука мало знає про таких людей як Клементе Галяно, але науковий інтерес все ж проявляється у дослідженні його праць і оцінювання сучасним суспільством його культурно-духовної спадщини богослова.
Пегас