Під час цієї поїздки (13-18 грудня 2016 року) нам вдалося познайомитися зі спеціалістами (вченими), які мають доступ до знань тих далеких часів, які ще зберігаються в Єгипті. Багато суперечок ведеться про імена Верховного чи Початкового Божества. У Мемфісі (Саккарі) таким вважають ім’я Атум. У Фівах (Карнаку, Луксорі) Амон. Фараон Ехнатон (Аменхотеп IV) називав ім’я Атон («Сонце Світів» — а сучасні жителі Єгипту вимовляють це слово як «Атун»). Неважко помітити схожість названих імен.
Прочитання слова «Амон» запровадили вчені — єгиптологи для зручності написання, тобто додали букву «о», тоді як з погляду лінгвістики можна достовірно говорити лише про передачу звуків АМН. Вважається, що саме від цього слова походить слово «Амін», «Амен», якими у трьох сучасних світових релігіях закінчуються молитви. В арамейському це звукопоєднання означає «непорушне, постійне, навіки». У кабалі слово «Амінь» позначає «Дух Господа», оскільки слова «Дух Господа» та «Амінь» у гематричному численні дають однакове число 300. Більшість фахівців просто впевнені, що первісним словом, з якого розвинулися наступні концепції та застосування, є слово АМН (Амон).
Храми стародавнього Єгипту задають сучасним вченим загадку за загадкою. Наприклад, яким чином були виготовлені стели та блоки із твердого граніту? Як на них були гравіровані знаки та зображення? Як вдалося підняти на висоту блоки вагою 320 тонн (у храмі Карнак)? Як доставляли необхідну породу граніту від родовища до місця будівництва храмів на відстань 600-800 км? Навіщо в стінах храмів імітувалися двері, що зовні нічим не відрізнялися від справжніх?
Частково відповіді ці питання містять фрески на стінах храмів. Так, наприклад, зображено, що жерці могли перетворювати твердий камінь на м’який текучий матеріал, а потім знову робити його твердим. Або зменшувати вагу каменю за допомогою акустичних вібрацій. Або відкривати імітації дверей як ворота до інших вимірів.
Але всі ці технології працюють тільки за однієї умови: у жерця (бога, фараона) повинен бути Ключ. Ключ сприймається як реальний магічний інструмент і як Знання, що дозволяє розуміти секрети Всесвіту. В обох випадках це хрест Анкх. Тільки власник ключа Анкха може привести в дію давні технології. Тому великі посвячені на фресках тримають цей ключ у руках.
У Єгипті ми взяли участь у двох обрядах. Перший обряд – обряд початку нового циклу у житті. Починають його медитацією у камері піраміди Хеопса. Ми пробули у ній 45 хвилин. Цікаво, що вентиляційний прохід від камери фараона спрямований на сузір’я Оріону, яке вважався сузір’ям Осіріса, а від камери дружини фараона — на Сіріус, який вважався зіркою Ізіди. При тривалому перебування у камері виникає відчуття, що на голову одягли невидиму шапочку. Це відчуття зберігається близько доби після відвідин піраміди. Після закінчення медитації на піраміді потрібно знайти три камінчики, розміром від одного до трьох сантиметрів. Із камінчиками їдуть до стародавньої столиці Єгипту (Мемфіс чи Саккару) – 30 кілометрів від піраміди Хеопса. До піраміди Джосера. Це найдавніша піраміда в Єгипті і єдина східчаста. У ній немає жодних камер — вона монолітна (під нею є підземні ходи). Будував цю піраміду і навколишні споруди Імхотеп, який вважався першим в історії Єгипту лікарем, архітектором і мислителем (потім його переосмислили як бога лікування), і який вперше застосував для спорудження принципи золотого перетину. Вважається, що до цієї піраміди може приїхати лише мандрівник, кого піраміда «покликала».
На подвір’ї перед пірамідою Джосера фараон, як символ неба, укладав символічний шлюб із жрицею, як символом землі та родючості. Небо та Земля вступали в союз задля процвітання Єгипту.
У двір біля піраміди чоловіки та жінки заходили парами по проходу з колонами. Також надійшли і ми. Потім двір треба було обійти по периметру, проти годинникової стрілки, в повному мовчанні, загадуючи свої потаємні бажання, а особливо закликаючи все своє нове. Якщо після обходу двору всі три камінці залишаються в руці і нічого не загубилося – новий цикл розпочнеться, якщо загубився – ще рано розпочинати зміни. Потім камінці кидають у величезний кам’яний колодязь (що, на нашу думку, символізує посів насіння в землю).
Другий обряд ми виконали у храмі Карнаку. У храмі є сім символічних брам. Вони вибиті у стіні храму. Це брами до Осіріса. Ті, хто бере участь у ритуалі, повинні заздалегідь купити запечатану пляшку з водою. Пляшка ставиться біля брам і над нею читається молитва. Молитва складається зі звернення до Божества («Визволи мене від заздрості, і від зла, і від чаклунства, і т.д.»). До цього обряду іноді вдаються і мусульмани, але так, як їм не можна звертатися до Осіріса, або читати давньоєгипетські молитви, вони читають 113 суру Корану «Світанок» (1. Скажи: «Вдаюсь до захисту Господа світанку 2. Від зла того, що Він сотворив, 3. Від зла мороку, що він наступає, 4. Від зла чаклунів, що дмуть на вузли, 5. Від зла заздрісника, що він заздрить «). Потім пляшку беруть до рук і проходять до наступної кімнати. Тут пляшку відчиняють, роблять кілька ковтків і знову закривають. А далі проходять до третьої кімнати. Пляшку ставлять на підлогу, а руками торкаються на стіні зображень хрестів Анкх. Так стоять щонайменше хвилини. Потім піднімають пляшку з підлоги та бачать, що вода у пляшці змінює колір! Але – розмовляти не можна. У повному мовчанні з пляшкою йдуть до священного озера (басейну) фараонів (де фараон розмовляв із Богами), виливають вміст у басейн. Тут ще одне диво — при виливанні струменя води можуть знову забарвитися в якесь світло або відтінок. Потім залишають пляшку в призначеному для цього місці і обходять сім разів проти годинникової стрілки стелу з фігурою Хепрі Ненародженого.
У деяких учасників цього ритуалу вода у пляшках стала темно-червоною. Це означає, що їм заздрять, і з них знявся негатив. Інші кольори означають: чорний – зв’язок із силами Землі, зелений – гармонія, синій – здатність до глибокої медитації, золотистий – зв’язок із божественним світлом (Ра). Вода може пофарбуватись і в інші кольори. Цей ефект, щоправда, відбувається не всіх обрядах, але досить часто. Це одна з таємниць обрядів храму в Карнаці.
У наших учасників вода забарвилася в темно-червоний колір – вони отримали очищення, і в зелений – вони перебувають у гармонії та взаємодії із силами природи. У мене вода була прозора, але при виливанні в басейн струмінь води став трохи золотавим.
Уловивши сенс цього обряду ми зрозуміли, що його можна здійснити і вдома. Лише 7 брам Осіріса та стелу Хепрі потрібно буде намалювати. Також цей обряд можна буде здійснити медитативно (подумки у медитації). Для цього необхідно усвідомити, що Осіріс – це верховний бог потойбіччя. А Хепрі — це гігантський невидимий жук-скарабей, який рухає небом Сонце, планети та зірки, тобто є головним двигуном Всесвіту, який неможливо зупинити. Тому є техніки підключення до виконання своїх бажань сили Скарабея, щоб вони хоч і повільно, але невблаганно справдилися.
Два обряди. Два зіткнення з давнім знанням. Ми і далі спілкуватимемося з єгипетськими колегами, відкриваючи все нове та нове.
Ігор Мехеда