Але для тих, хто відданий цій вірі, вона є більш ніж лише назвою. Індуїзм, або Санатана Дхарма, як його відомо в серці його прихильників, є своєрідним вічним порядком, вічним шляхом, який пронизує кожен аспект існування. Віри в індуїзм розуміють, що правила, закладені в священних писаннях, відомих як Веди, існують завжди. Брахман, як Вища Наддуша, є не тільки першопричиною, що породжує усе творіння, а й тим, що рухає і керує ним, і самим творінням. Такий погляд не тільки сповнений дивовижної філософії, а й запрошує нас до глибокого розуміння відносин між кожним і великим космосом, які нас оточують.
До приходу коаліції кочових племен в долині Інду до 3-го тисячоліття до н.е., існувала певна форма системи вірувань, яка вплинула на індуїзм. Ці племена, відомі як арійці, переселилися до регіону з Центральної Азії. Індоіранці та індоарійці, які заселяли регіони сучасного Ірану та долину Інду відповідно, принесли з собою свої власні релігійні погляди, які взаємодіяли з вже існуючими віруваннями. Термін «арій» вживався для опису класу людей, не для розрізнення раси, і мав значення «вільна людина» або «шляхетний».
Залишки величезних міст, таких як Мохенджо-Даро та Хараппа, свідчать про високорозвинену цивілізацію, яка існувала в долині Інду ще до 3000 року до н.е. Поширення і взаємодія цих культур сприяли створенню складних систем вірувань, що пізніше еволюціонували в індуїзм. Під впливом ведичного періоду виникла система вірувань, що ставала основою для великої релігійної традиції Індії.
У 2000 році до нашої ери, Мохенджо-Даро вже було великим містом з цегляними вулицями, проточною водою та розвиненою промисловістю та торгівлею. Незважаючи на відсутність писемних записів про релігійні погляди цих людей, їхні досягнення свідчать про існування складної соціокультурної системи, яка включала ймовірно і релігійні обряди. Точний характер цих вірувань залишається предметом обговорення, але очевидно, що вони зберегли певні елементи ведичної традиції та інші місцеві впливи, що сприяли формуванню індуїзму.
Іван Гудзенко