Психологія

Як людина може випадково відштовхнути себе співрозмовників?

Іноді людина сама не розуміє, чому інші люди її цураються і не хочуть продовжувати з нею спілкування. Здається, що індивід не робить нічого такого, але колеги та знайомі не беруть слухавку, коли він їм дзвонить або намагаються якнайшвидше закінчити з ним розмову.

Які помилки у спілкуванні індивід припускає?

Як людина може випадково відштовхнути себе співрозмовників?

Що не так із його поведінкою?

Він не довіряє іншим людям

Людина, яка ставиться до оточення з недовірою, може ненавмисно відштовхнути своїх співрозмовників. Така людина може виявляти підозрілість і бути настороженою при спілкуванні. Вона може часто ставити запитання та перевіряти інформацію, що викликає дискомфорт у інших людей. Крім того, вона може намагатися контролювати спілкування та не давати свободу слова опоненту, що також викликає у того негативні емоції. З метою успішного спілкування людині слід навчитися довіряти іншим людям і не бути таким підозрілим.

Постійно скасовує плани

Людина, яка має сім п’ятниць на тижні, може дратувати оточуючих своєю невизначеністю. Це відбувається через те, що інші люди відчувають, що їхній час не цінується і марно витрачається. Така поведінка також може викликати негативні емоції у оточуючих, оскільки вони можуть почуватися обдуреними чи розчарованими.

Щоб не посваритися з людьми в пух і порох, корисно мати ясний план на день або тиждень вперед і слідувати їй. Якщо виникають проблеми або зміни у розкладі, краще попередити заздалегідь усіх зацікавлених сторін та перенести зустріч на інший час. Важливо також навчитися оцінювати свій час і не братися до завдань, які потім не вдасться виконати вчасно.

Надмірний контроль у спілкуванні

Людина може відштовхнути від своїх співрозмовників, якщо вона надто їх контролює. Вона може монополізувати розмову, диктувати умови спілкування та не враховувати думки інших людей. Така поведінка викликає роздратування та ворожість з боку оточуючих.

Людині слід бути терпеливою і прислухатися до думки інших людей. Необхідно вміти ставити запитання, вислуховувати відповіді та шанобливо ставитися до чужої точки зору. Якщо ж людина продовжує все контролювати в розмові, то їй варто переглянути свою поведінку і спробувати змінити її на краще.

Іван Гудзенко

Яка твоя реакція?

Радість
0
Щастя
0
Любов
0
Не завдоволений
0
Тупо
0

Интересно почитать:

Также в категории:Психологія