Народився у 1260 році в Майнсені (муніципалітет Ейдсберга). Фрауенлоба відносять до середнього соціального класу. Свою діяльність розпочинає у ролі придворного музиканта. Тоді ставало прийнятним патронство над мандрівними музикантами, до числа таких відносився він.
У 1299 році Фрауенлоб виконує музичні піснеспіви при чеському королю Вацлаву ІІ, потім карантійському герцогу Генріху Харутанському та інших світських представників.
Останні роки життя Фрауенлоб проводить у місті Майнц. Заручаючись підтримкою королівського канцлера Петера фон Аспельти. Завдяки сумлінній своїй праці створює першу школу співу, котра стала наслідувальним прикладом для утворення мейстерзангів (школи майстрів-співців, літературно-співочих товариств).
Музичний спадок Фрауенлоба увійшов в Манеський кодекс, Єнський, Веймарський, Кальмарський пісенник, котрі вміщують три лейхи, трисат двадцять шпрух, невелику кількість пісень ліричного характеру. Оскільки Майнський писав твори в честь прославлення Діви Марії, в результаті діяльності був названий «Фрауенлобом».
Важливого значення набуває один із його музичних творів «Лейх про Марію» (містить п’ятсот вісім віршів та двадцять строф). Музичний твір виконано у 1300 році. Цей лейх містить парафрази до трьох біблійних книг, серед яких Пісня пісень, Премудрість Соломона, Апокаліпсис.
Поетичні вірші адресуються королю Рудольфу І з династії Габсбургів, а також Вацлаву ІІ. Значний вплив на Фрауенлоба здійснив мінезінгер Копрау Вюцбурзький. Виділяють створені ним мелодійні моделі «тони», наприклад Langer Ton (довгий), використаний у сто двадцяти двох творах композитора. Мелодійні моделі складають наступні тони: літаючий, золотий, зелений, новий, короткий, ніжний, забутий, горлодушитель у дві октави.
Ще при житті Фрауенлоб стає відомим, а тому міг конкурувати з Фогельвейде. Музика Фрауенлоба наспарвді вражаюча і користувалася популярністю як і його вірші. Особлива вимога ставилася до довгого тону, завдяки якому розспівувалися понад двісті творів музичного мистецтва Фрауенлоба.
Фрауенлоб помирає наприкінці осені у 1318 році. Похований від східної частини Майнцбурзького собору. У 1774 році могила поета зазнала руйнації і лише у 1783 році її вдалося відновити.
Пегас