Як вибрати правильну релігію?

Часто Ми задумуємося над поняттям Хто ми і хто нас створив. І більшість людей вірить,що творцем людей є якась Трансцендентна істота . В сучасному світі існує тисячі різних релігійних культів,але кожен культ говорить,що саме він істинне джерело Бога. Що робити і як вибрати правильну релігію? Вибір великий,але потрібно усвідомити, до якої релігії лежить серце і душа.

Нещодавно,Я отримав брошурку від Свідків Єговів і темою цього журнальчику була вибір Правдивої віри. І чомусь я зрозумів,що в цій брошурці люди показують в негативному руслі всі релігії окрім своєї, але  це насправді егоїзм,який перетворюється в релігійний фанатизм. Мене вразило в цьому журнальчику те, що всі релігії окрім Єговізму є негативними і навчають лжезаконів, але це ж повний абсурд, як може 6 мільярдів людей вірити не в правду, а 10 людей в правду, і де та правда релігії. Та проблема релігії не тільки в фанатизмі чи екстремізмі. Проблема релігії в тому,що люди в ній розчаровуються і починають вірити в атеїзм, який заперечує існування Бога.

Річ в тім,що і атеїзм, не знищує віру, він навпаки створює новий світогляд для нової віри і тим самим породжує  свою власну релігію. Ви спитаєте до чого ти тут пишеш  про Єговізм і Атеїзм,тому пишу що між Єговізмом і атеїзмом більше спільного чим відмінного.  Все ж таки давайте повернімося до вибору релігії.

Як раніше я зазначав в світі існують тисячі різних релігійних культів, але ці культи мають свій початок від великих релігій.

Основним релігіями світу,є Буддизм, Християнство, Іслам.

Саме ці релігії і породили різні течії у своїх лонах. Проблема постає в тому яка із цих релігій є правдивою? На мій погляд вони є всі правдивими,тому,що не можуть релігії, які існують тисячі років бути не правдивими. Якщо ми розберемо віровчення Ісламу та  Християнства,томи побачимо,що між цими релігіями є більше спільного ніж відмінного. Тим більше адепти цих двох релігій вірять в Єдиного Бога, різниця тільки в назві, хоча Аллах з арабської означає Бог. Той самий Бог, що і в християн . Якщо прослідкувати Коран то ми побачимо, що там само, як у Біблії є ті самі релігійні персонажі,але інша інтерпретація, Біблії. Проблемою звичайно такої інтерпретації є звичайно традиції та звичаї арабських племен. Давайте розберемо це детальніше.

Згадаємо засновника філософської герменевтики Георга Ганса Гадмера, який легко пояснював інтерпретацію  текстів. Отже візьмемо Коран, Біблію і Тору. Кожна з цих книг писалася в різну історичну епоху і різними авторами,і тому виникла своє бачення Бога  та свій виклад думок. Хоча джерелом цих книг є єдиний Бог, який дає закони,арабам,євреям і християнам. Для мусульман Ісус не є Богом,але він є шанованим пророком.

Звичайно таке вчення мусульман заторгує душу християн. І часто протягом тисячі років за такі твердження іта різниці у вченнях ішли постійні війни. Потрібно також нам християнам пам’ятати про те, що і християнстві були різні розгалуження які або заперечували трійцю,чи заперечували Божетвеність Ісуса Христа, та і такі релігії існують і зараз у християнстві,а саме  Свідки Єгови та крім них є ціла низка інших релігійних вчень, які по своєму тлумачать Біблію, але до таких людей ми маємо толерантність ,хоча вони перечять наше традиційне вчення (католиків, православних, протестантів.). І саме такі релігійні вчення в самому християнстві і породжують хаос, вони відшукують у Біблії якусь проблему і навколо такої проблеми виникають нові секти у християнстві,які часто спекулюють на богові задля свого з збагачення  і своєї слави. Засновники таких сект не думають про правильність чи істинність своїх поглядів,вони просто зомбують своїх адептів наказують їм вірити в це без всяких доказів. Хоча на мій погляд людина повинна сама розібратися в своїй вірі і в релігії.

Часто ми задумуємося над істинністю своєї віри над чудесами які відбуваються в нашій конфесії. І саме на таких чудесах спекулюють сектанти,які створюють псевдо чудеса при цьому не погано заробляють. Хоча я і сам неодноразово бачив чудеса у своєму житті. Звичайно я вірю в  чудеса Господа, тому,що найбільшим чудом для нас християн було Воскресіння Ісуса Христа. І як не прикро такими чудом часто спекулюють і заробляють.

На мій погляд на чудесах не можна заробляти,тому,що Ісус Христос дав чудеса не якісь окремій конфесії,а всім людям на Землі. Ці чудеса треба приймати з вірою, і тільки тоді вони будуть корисними для нас. Мабуть я не можу сказати яку потрібно вибрати релігію,але я впевнений, що християнство це релігія істини.

Сам Ісус Христос людям показав Божу любов,він за нас був розп’ятий, а розп’ятий був за те,що ми просто по повні коліна в лізли у багно із гріхами. І він відкрив нам своє серце з любов’ю,  а ми його розп’яли, він не образився на нас і не знищив нас. Він навпаки явив людям свою любов і навчав любити. А ми як себе ведемо. Хіба ми любимо ближнього свого??? Може ми допомагаємо своїм ближнім? Чи може ми хочемо коритися Богові? Тані ми цього не дотримуємося, ми хочемо лише грошей,влади,і багатства і все. На цьому наша віра закінчується,але чи цього хоче Бог? Ні він хоче взаємної любові.

Ми забулися про своє покликання. Ми забулися що ми на землі лише гості,  а не творці і не царі… я шукаю Бога все своє життя. І я його знайшов свою віру і моєю вірою є традиційне християнство,  і я думаю,що там є Бог.

Я народився християнином, і Я ним помру, бо Ісус Христос увійшов в моє серце через церкву. Хоча на мій погляд церква це лише Інститут Бога на землі . Церква є посередником між Богом і людиною і тому нам потрібно ходити до церкви щоб знайти своє спасіння. Також ми повинні бути толерантними до інших представників релігій, і не забувати, що Ісус Христос навчає любити. І тому не потрібно робити християнство екстриміською релігію

. Якщо Ви хочете обрати релігію то обирайте самі просто прислухайтеся до себе і не шукайте чогось нового,бо нове повертає до старого.

Ігор Дмитрук

Коментування вимкнено

  • Олег

    Християнська релігія є релігією любові, бо “Бог так полюбив світ, що Сина Свого Єдинородного дав, щоб кожен, хто увірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне“ (Ів. 3,16). Християнство, на відміну від юдаїзму та ісламу, які вважають Бога дуже жорстоким і немилосердним, представляє Бога, як люблячго Батька.
    Християнська релігія не відкидає нічого з того, що в інших релігіях є правдиве і святе. Зі щирою пошаною зважає на ті способи життя, заповіді, науки, які хоч в багатьх речах є відмінні від її визнань і вчення, однак виявляє певний промінь тієї Правди, що просвітлює всіх людей. Вона проповідує і зобов’язана безнастанно проповідувати Христа, що є “дорогою правди і життя” (Ів. 14,6) в якому люди знаходять повноту релігійного життя. З усіма монотеїстичними релігіями християнство поділяє віру в єдиного Бога, Творця і Спасителя людства. Відрізняє їх віра в Бога, єдиного у Пресвятій Трійці. Бог християнського Об’явлення є буттям самим у собі, нескладеним, незмінним, нематеріальним, має в Собі життя вічне, є вмістилищем усіх найвищих вартостей (правди, добра, краси, любові, святості) і цілковито відмінний від світу.

    • Анастасія

      Ну так Християнство це релігія любові ,
      Каїн вбиває свого брата Авеля, бо Богу більше сподобалися принесені в жертву тварини ніж овочі. Буття 4: 8
      Бог злегка розлютився і вирішив знищити всіх людей, тварин, птахів і «всяку плоть, в якій є дух життя». Усіх їх втоплять. Буття 6: 7, 17
      Бог ще раз підтверджує свій намір «винищити все існуюче». За що? Чим вони це заслужили? Буття 7: 4
      Бог топить всіх. Включає новонароджених дітей, ведмежат-коала і т.п. Буття 7: 21-23
      Бог поразами фараона за те, що він повірив брехні Аврама. Буття 12:17
      Бог говорить Авраму принести Йому в жертву тварин. Подібна жорстокість дуже подобається Богу. Буття 15: 9-10
      Агар вагітніє, чим викликає заздрість Сари. Аврам говорить Сарі, щоб та зробила з Агар те, що вона хоче. «Сара гнобила її, і вона (Агар) втекла від неї». Буття 16: 6
      «Він сказав: Не знищу й ради десятьох». Бог обіцяє не винищувати місто, якщо в ньому знайдеться десять праведників. Зрештою навіть десять праведних жителів він знайти не зміг. Навіть серед дітей, новонароджених і т.п. Буття 18:32
      Лот відмовляється видати ангелів натовпі збоченців, пропонуючи їм замість них своїх незайманих дочок: «Робіть з ними, що вам завгодно». Цей же самий Лот названий праведним в 2 Петра 2: 7-8. Буття 19: 7-8
      Бог вбиває всіх в Содом і Гоморру сірчаним дощем і вогнем. Рятується тільки Лот і його сім’я. Буття 19:24
      Дружина Лота посміла обернутися, за що була перетворена на соляний стовп. Буття 19:26
      Бог загрожує Авимелеху і всі його людям смертю за те, що він хотів одружитися на Сарі, не знаючи, що у неї є чоловік, бо й Сара і Аврам не сказали Авимелеху правди про свої стосунки. Авімелех НЕ доторкнувся до Сари і не зробив нічого іншого поганого. Після того як Аврам помолився Богу, Бог відновив репродуктивні здібності жінок народу Авімелеха, які були припинені «за Сару». Буття 20: 3-7
      Сара, народивши Ісаака, злиться на Агар і вимагає «вигнати ту невільницю та сина його». Бог наказує Авраму слухатися Сару і залишити і Агар і її дитя в лісі вмирати. Буття 21: 10-14
      Бог наказує Авраму спалити свого сина в якості жертви. Любов до Бога демонструється готовністю перерізати горло власному дітю. Буття 22: 2-13
      Сихем полюбив Діну, але переспав їй без відома батька і братів. За це брати обманним шляхом змусили сина зробити собі обрізання, щоб отримати можливість одружитися на коханій. Після цього Сихем і всі чоловіки в його місті були вбиті, а їхні дружини і діти вивезені в рабство. Буття 34: 1-31
      Жах Божий був після події навіть на навколишніх містах, і братів боялися зачепити. Буття 35: 5
      «Ер, Юдин первороджений, був неугодний перед очима Господа, і Господь його вбив». Чим неугодний? А хто його знає. Біблія опускає сю малозначиму деталь. Може бути, він в тролейбусі проїхав в суботу. Буття 38: 7 Буття 38: 7
      Після убійста Іра Богом Юда просить Онана «увійти до дружини брата» і «відновити насіння». Онан відмовився, виливши насіння на землю. Богу це не сподобалося, і він убив і Онана. Ця чудова історія лежить в основі багатьох християнських доктрин, включаючи заперечення проти мастурбації і використання контрацептивів. Буття 38: 8-10
      Юда спочатку платить Тамари за послуги блудниці (не впізнавши її), а потім, дізнавшись, що Тамар блудниця і вагітна, наказує спалити її. Буття 38:24
      Йосип тлумачить сон хлібодара. Згідно з тлумаченням, фараон відрубає хлібодарові голову і повісить безголове тіло на дереві, щоб його клювали птиці. Буття 40:19
      Від Матвія

      Маючи на увазі людей, Ісус каже, що ті, хто не приносять хороших плодів, повинні бути зрубані і спалені. Від Матвія 3:10, 12
      Ісус схвалює і Закон і Пророків. У нього немає ніяких заперечень проти жорстокості Старого Завіту. Більш того він наполягає, що ті закони будуть діяти вічно. Від Матвія 5:17
      Ісус рекомендує нам відрізати руки і виколювати очі, якщо це допоможе уникнути гріха. Ця рада даний відразу ж після того, як він заявив, що той, хто глянув на жінку з пожадливістю, той уже вчинив блуд. Від Матвія 5: 29-30
      Ісус каже, що більшість людей потрапить в Пекло. Від Матвія 7: 13-14
      Говорячи про лжепророків, Ісус вимовляє: «Усяке дерево, що не приносить доброго плоду, зрубують і кидають у вогонь.». Від Матвія 7:19
      Люди, які відмовилися слідувати за Христом, будуть кинуті в геєнні. Від Матвія 8:12
      Ісус каже до учня, який щойно втратив батька: «зостав мертвим ховати своїх мерців». Від Матвія 8:21
      Ісус заганяє бісів у стадо свиней, і ті кидаються з крутизни і гинуть в море. Від Матвія 8:32
      Міста, які не приймуть або не почують учнів Ісуса, будуть знищені Богом. Їхня доля буде гірше, ніж доля Содому і Гоморри. А ми пам’ятаємо (Буття 19:24), що трапилося з Содому і Гоморри. Від Матвія 10: 14-15
      Сім’ї будуть зруйновані через Ісуса. (Це, дійсно, виявилося правдою.) Від Матвія 10:21
      Ісус каже, що ми повинні боятися Бога, який «може і душу і тіло погубити в геєні». Від Матвія 10:28
      Ісус каже, що він прийшов знищити сім’ї, зробивши так, що члени родини будуть ненавидіти один одного. Від Матвія 10: 34-36
      Ісус проклинає цілі міста, обіцяючи їм жахливу смерть і муки Ада, тому що їх жителі не прийняли його вчення. Від Матвія 11: 20-24
      Ісус пошле своїх ангелів зібрати всіх тих, хто чинить беззаконня, і кинути їх у піч вогненну: «там буде плач і скрегіт зубів». Від Матвія 13: 41-42, 50
      Фарисеї критикують Ісуса за те, що він не мив руки перед їжею. У відповідь Ісус нападає на них за те, що вони не вбивають неслухняних дітей, як це вимагає Старий Завіт (Вихід 21:15, Левит 20: 9, Второзаконня 21: 18-21). Очевидно, Ісус згоден з такими методами виховання. Від Матвія 15: 4-7
      Ісус краще, щоб його послідовники знівечили себе, ніж згрішили і тим заслужили вічне покарання. Від Матвія 18: 8-9
      Ісус схвалює рішення царя катувати боржника за те, що сам боржник не пробачив борг іншому. Від Матвія 18:34
      У притчі про шлюбний бенкет цар посилає слуг знайти і зібрати всіх, хороших і поганих, на весілля. Коли одна людина приходить без відповідного шати, його пов’язують і кидають «до зовнішньої темряви там буде плач і скрегіт зубів ». Від Матвія 22: 12-13
      Ісус не бачить проблем у тому, щоб втопити всіх на землі в потоп. Це приблизно те ж саме, що Він сам планує влаштувати до свого повернення. Від Матвія 24:37
      Бог ненавмисно нагряне, коли його зовсім не чекаєш, і рассечёт грішників і піддасть їх жахливої ​​долі. Від Матвія 24: 50-51
      Раб, який так боявся свого пана, що сховав його талант, щоб його зберегти, а потім повернув його господареві. Господар, розлютившись від того, що Раб не примножив його багатство, викинув його «до темряви зовнішньої буде там плач і скрегіт зубів». Від Матвія 25:30
      Ісус повідомляє нам, що чекає тих, хто Йому не подобається. Їх чекає «вогонь вічний». Від Матвія 25:41
      Ісус каже, що проклятих будуть мучити вічно. Від Матвія 25:46

      • Валерій

        Дуже однобоко написано. Автор цих слів засуджує Бога. Автор, який був створений завдячуючи цим тому самому Богу, і який отримує від Бога всі блага життя. Не знаю чи він взагалі вірить в існування Творця.
        Хоча у людей і можуть виникати подібні думки про несправедливість Бога, але це ж всього- навсього люди, зі своїм убогим розумом, дуже далеким від розуму Сотворителя. Хто з людей дивився на речі з погляду Бога? Ніхто. Тому якщо людина щось не розуміє, то це не значить що Бог неправий. Я впевнений що на кожен закид, який ми читаємо в тому пості, є розумне і обгрунтоване пояснення. Біблія не може обманювати. Бог є любов. 1Івана 4:8

        • Валерій

          Не знаю як відповідати на цьому сайті. Відповідаю Олексію, коментар якого я прочитав у себе на пошті. Цитую: “Шановний Віталію, я зразу помічаю у вашій полеміці, присмак еговізму.
          Не сумніваюся, що ви Свідок Єгови, Вибачте, а вам не здається, що не можна видирати з Біблії ті слова, які вам вигідно ? Коли зустрічаю ваших проповідників, то вони говорять зі мною заученими тезами з Біблії.
          Якщо ви християнин відійдіть від формальностей та прийміть Ісуса Христа своїм єдиним Богом!
          Водочас ви одні слова приймаєте з Біблії інші відкидаєте.” Ось такий коментар…..
          Ви, Олексій, згідні з тим що написала Анастасія? Вона правду написала про те, яким є християнство? Ви згідні з тим, що Бог жорстокий? Я так розумію що згідні, якщо ви не дали оцінку тому, що вона написала, зате так “проникливо” розпізнали в мені Свідка Єгови. Це ваша справа що вам робити і якому богу поклонятися, так само як і всіх людей. І не хочу я вас вчити що вам робити, але хотів звернути увагу всіх на ту маячню, яка написана під ніком “Анастасія”. Це формальності? А якщо ви її підтримуєте, тоді якому богу ви служите?

  • Влад

    Непогано, але істина завжди одна, не можна говорити, що всі релігії вірні. «Един Господь, едина вера, едино Крещение» (Еф.4:5). А про мусульманів правильно підмічено, екзегети тлумачать, що праотцем мусульман був Ізмаїл, син Авраама від служанки. От тільки вчення їхнє невірне.

    • Головне непороджувати у релігії фанатизму,бо фанатизм веде до екстремізму.

      • AK

        1. Про мусульман – чому ви вважаєте їх вчення невірним? Можливо тому, що ви християнин? 🙂

        2. Про “Антихристиянина” Ніцше… Цікава і навіть захоплююча книга, однак в ній враховано далеко не усе, а те, що враховано – висвітлено достатньо однобоко.

        Така моя думка… Вибрати правильну релігію – неможливо, бо її не стільки вибирають скільки до неї “доходять” чи навіть “доростають”…)

        • Влад

          Я вибирав релігію дивлячись на чистоту і висоту її вчення. Чому мені не подобається мусульманство? Його вчення не досконале. Наприклад, мусульманський рай – це гарем повний жінок і достатку. та якщо подумати, то мені це за вічність може набриднути)) Який тоді це рай? Поняття про піст теж дуже розмите. Переглянувши всі релігії і оцінивши що кожна з них може мені дати і наскільки кожна з них досконала, я зупинився на одній. Думаю, це найважливіше – вибрати істинну релігію і вдосконалювати себе протягом всього життя завдаки живій вірі, а не вигадці.

  • Влад

    Хіба може бути один Бог, а вчень про нього багато і щоб вони всі були вірними? Істина має бути одна? Для чого релігія? Щоб її вивчати?

  • Ігор

    Всі світові релігії мають спільні риси і визнають єдиного Бога. Поняття істина,дуже багато гране для кожної віруючої людини істина полягає в різних релігійних чиника, і саме віруюча людина повинна знайти істину… Як говорив Христис,я є Істина

  • Роман

    Автор заперечує сам собі, кажучи спочатку про толерантність до всіх релігій, а потім встановлюючи істиність лише християнства. Це дивно.

    Раджу автору почитати Ф.Ніцше “Антихрист. Прокляття християнству.”

    • Я читав Ніцше “Антихрист”. Я говорю,що всіх людей, всіх релігій потрібно поважати і бути рівними. Толерантість це повага до людей,але кожна релігійна людина повина знати свою істину релігію. Для мене це християнство.

  • релігію вибрати неможливо, вона не продукт в супермаркеті. але так було в традиційній культурі. сучасніть інша.
    стосовно Ніцше. всі його праці пов*язані і не варто розглядати “Антихрист” як щось зовсім особливе. + праця написана в 1888 р. потрібно звернути увагу на контекст, адже .ніцше не писав у вакуумі, і не писав фантастику.

  • Akceptor

    Як на мене, віру не обирають. Я вірю у якогось Бога не тому, що вибрав собі найкращий світогляд, а тому, що сам цей світогляд для себе виробив.
    Зазначені релігії мають один спільний мінус: вони забагато акцентують на деталях. Ім”я Бога, імена і біографії пророків, всіляка лабуда. Це вже не віра в Бога, а віра у купу казочок

    • to Akceptor
      цікава теза “Я вірю у якогось Бога не тому, що вибрав собі найкращий світогляд, а тому, що сам цей світогляд для себе виробив.”. якщо це правда, то в те що ви вірите не є трансцендентним, адже ви моделюєте ситуацію. а Бога змоделювати неможливо, це абсурд.
      взагалі теза про “вироблення власного світогляду” не витримує жодної критики, адже є сталі світоглядні системи – міфлогіний, релігійний, філософський та, іноді виділяють, науковий. то який у вас світогляд?!
      Стосовно акцентації уваги на деталях, то це не “казочки” (казка завжди сприймалась як щось вигадане). А що Ім*я Бога не важливе? чи житія святих чи пророків? Іншими словами, навіщо знову і знову вести розмову про речі, які зрозумілі самі по собі.

  • Marta Shpynda

    Питання релігії є досить складним для тих, хто вже вибрав свою релігію.
    Всім, хто хоче знайти свою релігію нехай просто попросить помочі в Бога… адже в Нього всі вірять, просто трактують по різному.

    • Я з Вами частково погоджуюся адже релігія це – поклик серця! Господь дав людині волю тому, кожна людина може обрати свою релігію, але вибір повинен бути правильним, адже кожного чекає свій суд Божий!.

      • Marta Shpynda

        а для того, щоб вибір був правильним потрібно помолитися.

  • Вадим

    поясніть будь-ласка, що означає “вибрати релігію”?
    “адже в Нього всі вірять, просто трактують по різному.” – не всі вірять. + як зрозуміти “трактують по різному”?

    • Marta Shpynda

      1.я вважаю, що людина, яка хоче вибрати свою віру, вже вірить в Бога. та людина, яка не вірить в Бога не буде задумуватися над таким питанням. так шо досить логічним є те, що мій коментар стосується тих людей, які не можуть оприділитися з релігією.
      2.спілкуючись з людьми, які представляють ту чи іншу релігію я зробила висновок, що можливо всі релігії є синонімами, бо всі говорять про те, що Бог є і треба творити добро. Але це не означає, що нема різниці, що вибрати. Я це мала на увазі.

      • Влад

        я теж вважаю, що правдива релігія може бути тільки одна.

  • Вадим

    вибір – раціональна операція. ще раз, що означає “вибрати релігію” як можна обрати сакральне? тим самим мі його ставимо в залежність, що неприпустимо. посидів на дивані, подумав і обрав? почитав книжку і обрав? так можна обирати і обирати.
    “свою віру” – а це що таке? скільки людей стільки і вір? тобто 6 млрд.
    якщо все є синонім, то чому існує різниця?
    все це є ситуацією постсекулярною і нагадує концепцію “бідної релігії” Епштейна.

    • Як на мене найбільша небезпека для християнства це масова секулярність та ідея екуменізму!

  • Вадим

    екуменізм потрібен.

    • Екуменізм можливий лише для християнського єднання, але ні в якому разі обєднуватися з іншими релігіями.

  • Marta

    Вадиме, якшо людина без релігії і хоче шось вибрати, то їй треба сидіти на дивані і нічо не робити, бо релігію не вибирають???
    я відповідаю суто по питанні.

    • Валерій

      Ісус Христос навчав тільки однієї віри а не багатьох.Він сказав що мало таких хто знаходить цю правдиву дорогу. Для того щоб бути в істинній вірі, потрібно виконувати все чого навчав Ісус і не вигадувати більше нічого.

    • Вадим

      а як ви уявляєте процес вибору?) я не уявляю.

      • Іван

        Вадиме я думаю, релігію не можна обрати, так само, як не можна обрати націю, адже там де ти родився, і буде твоя країна та твоя релігія.
        Я розумію, що можна обрати собі країну та релігію за паспортом , але все таки менталітет важко поміняти.

  • Саша

    Верущие мира остро спорят чей бог правдивее. По миру тыняються миллионы миссионеров, говоря что только их религия правдивая, а все другие религии – дело рук дьявола, и их необходимо презирать и уничтожать. Когда они приходят ко мне в дом, говоря что их религия лучше, а моя хуже, то єто значит что они в моем доме говорят что они люди лучше а я хуже. Миссионеры-попки пытаются уничтожать столетиями созданные культурные народные ценности, и на руинах утвердить науку своих богов. И хочется сказать: ребе, мулла, святой отец – каждая мать (еврейская, мусульманская, христианская) целуя фотографию своего сына, погибшего в результате религиозных войн (которые точаться столетиями, только за подсчетами Волтера 20 млн. было убито во время гонений на язычников), ненавидит мировоззрения которые породили религиозною нетерпимость. Самое страшное когда верующий человек ненавидит верующего. А все на мой взгляд очевидно: нет ничего вечнее природы, и пока будет раздробленность на разные религии, столько будет беда. Не должно быть вообще религии как института управления массами и никаких посредников между Богом и человеком. Богу не нужны наши деньги. Я думаю Иисус, Буда, Мухаммед, Заратустра приходили от одного Бога, и человечеству необходимо к этому прийти через природно-этническое понимание веры.

  • 1. Ігор Дмитрук Як вибрати правильну релігію?
    2. yur yura как математику себе избрали так и бога надо бы самим
    3. примерь
    4. с одной стороны предложим математику как объект поклонения и веры а с другой как субъект производства математики
    5. и
    6. общество пошло за субъектом и находит на пути математику а пошло бы за объектом то находило бы её отсутствие да незнание предмета её
    7. так вот и в боге
    8. если бы то и был бы самим а так как избиратели ещё те так и результаты выборов согласно евангелию бог бога отвергнут в пользу вараввы губящего предмет бога для общества и общество для бога
    9. пример
    10. с одной стороны предложена вера в образованность человека в предмете математики мол уже вы образованы ею по образу её и подобию а с другой образованность подвергается сомнению так уж вы образованны ею если не мыслите как она в вопросах её
    11. вот так и в боге
    12. если ищете бога то ищите его как математику а если верите в обход поиска и согласно собственным бессилиям то как говорит математика не всякому усилию она сама верит и доверяется
    13. иже
    14. не религию надо себе избирать а бога себе находить тогда и находка богом скажется на месте казавшейся под такового

    510 31 23(я к вы

  • Трагікомічно щукате те, що ти вже маєш.

  • Jovani

    Ці питання відпадуть, якщо той що шукає Бога довіриться йому і виділить трошки часу щоб досліджувати його слово кожного дня… Тоді віра стане міцнішою а Бог в свою чергу попіклується про те щоб виявити себе у нашому житті ! Адже для чого тоді написана ця книга і всі роки залишається бестцелером якщо вона залишиться без нашої уваги ?!?!?!?!
    ( Тепер маю на увазі Християн )

  • Віталійjw

    Скажіть будьласка , якщо вибрати релігію неможливо або якщо релігію не вибирають то поясніть слова з Ісуса Навина 24:14,15 . Там Біблія чітко заохочує зробити свій вибір , незалежно від того до якої релігії належали наші батьки.

    • Олексій

      Шановний Віталію, я зразу помічаю у вашій полеміці, присмак еговізму.
      Не сумніваюся, що ви Свідок Єгови, Вибачте, а вам не здається, що не можна видирати з Біблії ті слова, які вам вигідно ? Коли зустрічаю ваших проповідників, то вони говорять зі мною заученими тезами з Біблії.
      Якщо ви християнин відійдіть від формальностей та прийміть Ісуса Христа своїм єдиним Богом!
      Водочас ви одні слова приймаєте з Біблії інші відкидаєте.

      • Правила
        Портал Філософія і Релігієзнавство є не конфесійним, а таким, що відстоює об’єктивність та толерантність до усіх конфесій та релігій України та світу.
        Наша мета – популяризація релігієзнавства та філософії серед широкого кола українців.
        У нашій команді працюють люди із різними релігійними поглядами і світоглядом загалом!
        У нас відкрите коментування під будь-якими статтями.
        Перед тим, як коментувати, дотримуйтеся законів України і правил мовного етикету.
        У нас є забороненими прояви міжрасової, релігійної і політичної ворожнечі.
        За образи користувачів, авторів, учасників дискусій ми блокуємо ВАС.
        Просимо дотримуватися поваги до інших, а головне – до себе.
        15:38:18

    • Правила
      Портал Філософія і Релігієзнавство є не конфесійним, а таким, що відстоює об’єктивність та толерантність до усіх конфесій та релігій України та світу.
      Наша мета – популяризація релігієзнавства та філософії серед широкого кола українців.
      У нашій команді працюють люди із різними релігійними поглядами і світоглядом загалом!
      У нас відкрите коментування під будь-якими статтями.
      Перед тим, як коментувати, дотримуйтеся законів України і правил мовного етикету.
      У нас є забороненими прояви міжрасової, релігійної і політичної ворожнечі.
      За образи користувачів, авторів, учасників дискусій ми блокуємо ВАС.
      Просимо дотримуватися поваги до інших, а головне – до себе.
      15:38:18